Med A-Form formidler vi solid håndverk og skreddersydde prosjekter.

Det tverrfaglige teamet bak interiørselskapet A-Form er forkjempere for godt design. For å rigge seg for fremtiden investerte de alt i ny strategi og oppdatert merkevare.

Bielke&Yang har utviklet merkevarestrategi, identitet og nettside i samarbeid med Bow, som har jobbet med å forme og formidle personligheten til A-Form gjennom tekst, foto og film.

Prosessen startet med en workshop i verkstedet til A-Form, der alle involverte samlet seg for å jobbe sammen en hel dag og bokstavelig talt bygge den nye merkevaren.

En inspirerende, tillitsbyggende og lærerik dag, hvor vi alle ble bedre kjent med hverandre, hva A-Form er og ikke minst hvor de ønsker å være.

Nettsiden gir et innblikk i hverdagslivet på verkstedet, med håndverkere som former, sliper og monterer treverk for hånd.

Gjennom rådgivning og innholdsproduksjon hjalp vi dem med å sette ord på egne visjoner og verdier, sortere innhold og utvikle strategi for den helhetlige formidlingen av innholdet på nettsiden.